FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

26. sep. 2012

MY NEW CHAIR

GO'AFTEEEEN !

En morgen for flere måneder siden gik jeg forbi en af mine yndlings butikker, Kalejdoskop i Aalborg. I vinduet så jeg den fineste stol, pyntet med et lammeskinds tæppe og en Hay pude. Tog dengang et billede af vindues udstillingen, da jeg måtte eje den til min stue.
I går morges gik jeg igen forbi butikken, og da butikken flytter til nye lokaler, var de i gang med at sætte samtlige udstillings modeller ned med 50%, og gæt hvad - der var min stol! Har nu fået købt min stol med hjem, så nu mangler jeg bare tæppet og puden, som helt klart bliver mit næste køb!! :-)



Vindues udstillingen i Kalejdoskop
Besøg butikken, helt sikkert det værd!


Her er MIN stol
Oficina kreativa - Condesa, 2600,-
Men... Min pris: 1300,-

Glæder mig til at oploade et billede, når stolen så fint kommer til at pynte i mit hjem.
Sov godt! zzZZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar