FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

10. sep. 2012

In the weekend...

Så blev det igen mandag, åh i love it?!?!

Jeg har haft en helt fantastisk weekend, som både er blevet tilbragt med familie og venner :-D Så kan det vist ikke blive bedre!!

Lørdag efter arbejde, tog jeg dirkete hjem for at gøre mig klar til min søsters mands' fødselsdag, hvor vi fik den lækreste fødselsdags middag.. Desværre gik min telefon ud ret hurtigt på aftenen, så nået ikke få taget billeder af den lækre mad.


Mine kære nevø Sebastian og niece Isabella
/De bedste i hele verden!!

Efter en dejlig Lørdag i familien selskab, var jeg søndag frisk og udhvilet. Min søster hentede mig kl. halv ti, da vi skulle ned til Assens for at besøge min kære mor, som desværre i en længere periode har været meget syg. Efter en dejligt gensyn med mamsi, blev jeg derhjemme hentet af min kære veninde Sarah, også stod den på ROAD TRIP TO SØNDERBRONX. Jeg har en veninde, der lige er startet på Syddansk universitet i Sønderborg, for at læse Kinesisk.. Vi havde arrangeret en surprice for hende, så hun anede ikke vi kom forbi - hvilket var den fedeste overraskelse længe!!

Her kommer en masse billeder fra min søndag i Sønderbronx ;-)

Sarah og Benediws' on the beach

Surprice med Vin og andre godter

Picnic med de dejlige i Sønderborg

Smukke Bene i skønne omgivelser

& vi forelskede os ret hurtigt i byen

Smukke tøser <3

Lun og smuk efterårsaften

Et glimt af de smukke byhuse


Sikke en vidunderlig udsigt 


Kan efter mit visit hos min kære veninde, varmt anbefale alle til at smutte forbi Sønderborg. En charmerende og hyggelig by med liv. Masser af muligheder og skønne omgivelser med havn, strand og grønne arealer. Jeg er allerede forelsket i byen!!


Ha' en rigtig dejlig dag derude :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar