FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

21. sep. 2012

HALV MARATHON

Hej med jer derude ;0)

Jeg har rigtig længe ville tage mit løb seriøst, men da jeg lidt for ofte ramte de sorte huller, er det ikke blevet til noget. I Mandags indgik min kære veninde, Camilla og jeg en aftale, om at der nu skal trænes seriøst, og vi har netop nu tilmeldt os et Advent halvmarathon i Randers, d. 2. December. Bum! Det bliver en kæmpe udfordring for mig, da jeg ikke har trænet længe og normalt kun løber en rute på mellem 3-5 km. Jeg tager udfordringen op, for jeg vil klare den!!

I kommer nok til at høre om mere løb fra mig, når vi Tirsdag starter vores program. Arg! ;-))


MAN KAN HVAD MAN VIL!!
- ønsk mig, good luck!

4 kommentarer:

  1. Fuck hvor fedt, smukke!! Jeg overvejer virkelig også at melde mig til det. Hvad er det for et program I løber efter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er mega vildt!!! :-D
      Gør da det... Jeg tænker bare; op på hesten! For mig handler det om at gennemføre, for at bevise overfor mig selv, at jeg kan.. Så pyt da med tiden.. Jamen det er faktisk Camilla min veninde, som har fundet programmet, hvor der trænet op på kun 11 uger. Lige på og hård! :-) Håber på at se dig til løbet søde!!! Rigtig dejlig aften!

      Slet
    2. Jeg synes bare det virker som voldtsomt mange kilometer I skal løbe pr uge? Jeg trænede selv op til Adventsmaraton for 2 år siden men da blev det desværre aflyst pga sneen :( Så måske er det i år jeg skal ha lov at fuldføre det ;) Men dengang løb jeg slet ikke så mange kilometer op til.. Anyways, det er fandme fedt du kaster dig ud i det søde!
      Du må også ha en skøn aften <3

      Slet
  2. Thanks sweety, og i lige måde hvis du også beslutter dig for at deltage! :-) tja... Det bliver hårdt! Men i og med vi ikke har mere end to måneder, er vi nød til at ligge hårdt ud. Spændende.... Syntes du skal springe på i år!!

    SvarSlet