FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

30. sep. 2012

Fra åhhhhh til IHHHHHHHHHHH

I går beskrev jeg til jer fra morgenstunden, hvor fantastisk en dag jeg havde i sigte... Desværre, blev det ikke helt som ventet.....

Da jeg efter arbejdet kom til Randers og skulle finde min cykel nøgle, opdagede jeg at mine nøgler til lejligheden var væk! :_( Hvorfor sker det altid, når man har titusinde ting man skal nå!?! Nå, jeg måtte finde en hurtig løsning, og tog da hjem til min veninde Camilla, Camilla som jeg løber med. Jeg købte vores begges livret SUSHI med, i håb om jeg kunne lokke hende til at køre mig til fodbold kampen. HELDIGVIS lykkedes det ret godt. Vi droppede løbeturen, og nød i stedet lidt lækkert Sushi, Camilla fik kørt mig, vi kom ud til min søster og spise og aftenen med tøserne gik fra en time i byen til seks :-D 
Jeg er bare lige lidt bombet i dag!

 
BILLEDER FRA I GÅR:

Min søsters små engle

Spontan sushi hygge
 
The girls
 

Lige nu sidder jeg herhjemme og sumper i sofaen.. Mathias og jeg skal om lidt ud og have købt lidt småting til lejligheden.. Derefter står dagen på løb og en hygge tur i Rold skov med Camilla G og vores vovser, jeg håber vejret holder tørt!!


GRINER!! Fed udsigt
OMG! Drenge og fodbold!


Ønsker jer alle en dejlig søndag!
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar