FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

1. sep. 2012

FREDAG #day & night

Efter en laaaaaang dag i onsdags med både arbejde i butikken samt modeshow, var min fridag i torsdags i den grad tiltrængt! Ikke at jeg fik lavet noget særligt, tværtimod! Jeg fik ingenting lavet, overhovedet :-D Igen lagde jeg hårdt ud med en arbejdsdag fra 08.00-22.30 i går, da vi havde open by night i Aalborg. Efter 15,5 timers vagt, stod den på fyraftens-hygge med mine skønne kollegaer, da der desværre skulle tages afsked med Charlotte fra Loftet, som har sagt op for at komme ud og opleve verdenen.. En dejlig lang og hyggelig dag, hvor jeg først endte i min seng kl 2!!! Puuuuh


Yesterdays look

Støvler // Pavement, Jeans // Dr denim, Tee // Modström
Cardigan // Just female, Sunglasses // State of wow


Meget meget usund frokost
MEN GOD!!



ET MUST HAVE!




Jeg følger Carrie på Instagram, og i går lagde hun en billede ud af denne total fede top, som jeg bare må eje!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar