FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

19. sep. 2012

Fuld af energi!!

Godmorgen derude! Jeg er i ufattelig godt humør denne morgen :-D Lige hvad det skyldes ved jeg ikke, jeg syntes egentlig bare det hele spiller for mig i tiden!! Glæder mig til at fortælle jer, hvad alt min energi er blevet brugt på senere:0)



Today's outfit

Boots // Bianco, Jeans // Dr Denim, Krave // Le greniér
Trøje // Rope, Taske // Mulberry, Smykker // H&M

 
NAILS
For et godt stykke tid siden købte jeg en rød neglelak fra et mærke der hedder: Nailstation. Farve, glans og holdbarhed er super god, og det blev hurtigt min yndlings. Jeg har nu købt endnu en lak fra nailstation i lysegrøn - virkelig fin farve.



Nailstation kan klart anbefales!!

3 kommentarer:

  1. Hej Trine.

    Super fede sko! Ved du hvad modellen hedder? :-)

    - Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Camilla :0)
    Ja, de er så lækre!!
    Har desværre Inter style navn på dem. De er fra Bianco til 1100,- Kan du ikke finde dem på nettet, er jeg sikker på de stadig har dem i butikken. Held og lykke med søgningen! :-) Mvh. Trine.

    SvarSlet
  3. Hej Camilla :0)
    Ja, de er så lækre!!
    Har desværre Inter style navn på dem. De er fra Bianco til 1100,- Kan du ikke finde dem på nettet, er jeg sikker på de stadig har dem i butikken. Held og lykke med søgningen! :-) Mvh. Trine.

    SvarSlet