FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

12. dec. 2012

Project christmas tree!

I dag gik jagten på et juletræ til det lille hjem.. Et rigtigt juletræ, som jeg selv ville fælde...

Min veninde, Benedikte tog med og efter et par stop uden held, stødte vi på dette skilt...


Jeg havde egentlig tænkt mit juletræ skulle være et rødgran, da jeg tit synes Nordmanns træerne virker så voldsomme.


MEN! Vi fandt det perfekte træ, som jeg dog ikke selv fik æren af at fælde ;-)

Skønne Bene i de fantastiske omgivelser

Lykkelig over mit nye træ

Takker min smukke pige, for en hyggeligt dag!


MIT HELT EGET JULETRÆ!


Træet pynter så fint herhjemme, nu mangler der bare lys derpå... Det tror jeg, at jeg vil pynte det med på søndag, når jeg får min familien på besøg til julehygge..... Mmmh, hvor er jeg bare så glad og tilfreds med tilværelsen!


ØNSKER JER ALLE EN RIGTIG GLÆDELIG JUL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar