FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

16. dec. 2012

3. Søndag i advent

Aarg, jeg er træt! MEGA TRÆT! Jeg har haft fri-weekend, som jeg inderligt har nydt i fantastisk selskab med både familie og venner. I dag vågnede jeg med kæmpe tømmermænd, efter gårsdagens strabadser med fest og farver i det bedste selskab. Jeg stod op ved tolv tiden, fik ryddet op og gjort rent, hvorefter jeg var til julehygge/gavebyt hos min far. Efter en masse æbeskiver og gløg, skulle jeg hjem da min mors familie kom her, for at bytte gaver... Go go go... Pyyyt, hvor er jeg udmattet nu! Hopper med sikkerhed på hovedet i seng, lige efter jeg har fået ønsket jer en god nat...

Alle gaverne inden aflevering

DAGENS LOOK

Leggings //Modström, Trøje // Seduce, Cardigan // Second female, Kæde // Pieces


Håber i har nydt 3. Søndag i advent - Julen er lige om hjørnet ;-)

Sov helt fantastisk - GODNAT! <3



2 kommentarer:

  1. Fineste juletræ og -pynt jeg nogensinde har set! Føler mig klart inspireret ;-)

    SvarSlet
  2. Det gør mig enormt glad :-) Det blev super fint - noget nyt og anderledes.... Du må da bare i gang med noget lignende ;-) God fornøjelse og god jul! :-)

    SvarSlet