FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

25. feb. 2013

Party uartig!!

I lørdags fyldte min kære veninde, sarah 21 år og vi var om eftermiddagen inviteret på boller og kage, mmmh jeg er vilde med fødselsdag. Efter en skøn dag med masser af lækkerier, drog min kære venindeflok og jeg i traditionens tro til damefrokost på stam-kroen Crazy daisy. Temaet til arrangementet var maske/Fifty shades of grey, og vi havde en hyleskæg aften/nat, hvilket selvfølgelig også kunne mærkes dagen derpå.

Billede spam får i her..

Der var gang i køkkenet

Den smukkeste fødselar jeg længe har set <3


Kreativ gave, made by: Benedikte

Mmmh.. MUMS den kagekone var god!

Skål og tillykke til min skat!
Raaaauw! Byens hotteste piger klar til en vild aften!
Over 100 damer under samme tag - den fik ikke for lidt ;-)
My party girls
Helt vildt genialt ;-)
Benedikte, Maja og jeg ;-)
Vores kære bord herre ;-)
Watch out!


Håber i derude har haft en ligeså sjov weekend som jeg!
Hav en fantastisk dag! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar