FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

13. feb. 2013

Længe leve fridag

I går havde jeg fri, og jeg fik både tid til at få plejet min familie og mine veniner :-) Dejligt at få plejet sin samvittighed når tiden er knap på en almindelig hverdag.


Smugkig fra min dag i går!
Jeg startede dagen ud med en lækker brunch på Toscana med min far - en resturant jeg for første gang besøgte i går. Min far fik italiensk brunch og jeg nøjes med den danske - virkelig lækkert! Stedet kan klart anbefales for gode råvare og sød betjening.





Jeg har i denne uge min veninde Camilla hjemme fra Luxembourg, så vi var i går aftens sammen med min veninde Anne igen på Toscana (ja, nu er jeg blevet helt vild med at komme der), for at spise aftensmad. Jeg fik en Frittata med skinke, champignon og løg med tilhørende salat. Prisen er overskueligt og maden derinde er virkelig smagfyldt.






HAPS! - Vi anbefalder helt sikker Toscana på Østervold i Randers :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar