FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

27. nov. 2012

Selvforkælelse

- LOVE THIS SHIT ;-)
 
I anledningen af min fødselsdag, var jeg så heldig at få et gavekort til min yndlings klinik - Monroe, hvor jeg førhen har fået lavet rigtig mange ansigtsbehandlinger. I salonen bruger de japanske Sensai-produkter, der alle indeholder silke, og som kombinerer teknologisk forskning med gamle orientalske traditioner i hudplejen, hvilket skåner og væner ekstra om din hud. Det eneste jeg har dårlige erfaringer med er Sensais dagcreme, som er meget fedtet. Ellers anbefaler jeg disse produkter med stor ros!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Heldige dig. Elsker Monroe, deres personale og alle deres lækre produkter ;-) Får selv lavet negle hos dem.

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte :-) Du har ret, det er et rigtig skønt sted at komme! God aften! :-)

    SvarSlet