FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

18. nov. 2012

FØDSELSDAGS FEST

I går fejrede mine skønneste veninder mig på bedste vis. Vi havde sammen en sjov/skør/skøn og uforglemmelig aften! Vi lagede ud med lækre daquries, lækker dessert(billeder og opskrift følger), derefter druk, leg og fest! Smiler ved tanken om at jeg har verdens bedste veninder :-)

Lige inden de lækre damers ankomst

Skønne er de hver og en :-)

Anne & Benedikte

Camilla & Sarah

Sofie & jeg

Tine & Camilla

Julie & Camilla

Julie, Ann-Sofie & Anne Sofie




Dancing time!!

Efter vild fest hjemme, skulle down town Randers lige have et visit - Crazy Daisy!!
Det der undre mig her, er hvorfor vi tager elevaroen, når jeg kun bor på 1.




Følg bloggen i morgen, hvor der kommer billeder ind af festen deltagere & opskrift på den fantastiske dessert min gode veninde Camilla og jeg fik bikset sammen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar