FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

27. aug. 2012

Endnu en mandag, yes???

Hello,

Mandag, I will never like you ;o)

Efter en lang og hård arbejdsdag, kom jeg hjem til mad på bordet.. Min kæreste havde nemlig sørget for pasta carbonara til mig.. mmmmh lækkert! :-D Vi spiste til 6 på date, hvis i har set det? Et nyt program hvor seks mænd eller kvinder dater samme ene kvinde eller mand.... Egentlig er det som de mange andre latterlige reality programmer, tilgrin... og på trods af det, et program der stadigvæk kører på mit tv kl. 19.00 hver aften. Æj hvor typisk! :-p Har i set programmet og hvad syntes i om det?

Efterfølgende tog min kære veninde Mille og jeg os en god aften løbetur :-D

 
Har ikke dyrket motion den sidste månede, så det var virkelig rart at få rørt sig lidt igen!!
- Har du problemer med motivationen, så aftal faste tidspunkter med en veninde, det hjælper!
 
Nu ikke spor i tvivl om, at jeg i nat vil sove lige en tand bedre, og samvittigheden har det i hvert fald hjulpet på ;-)UHM*



Sleep tight //T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar