FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

25. aug. 2012

About T = Trine

HVAD LAVER JEG?

Da jeg for ca. et år siden, blev udlært salgsassistent i Butler-Loftet Randers, der nu hedder Loftet, blev jeg tilbudt at fortsætte i firmaet som salgsassistent... Men en stilling i Modström AALBORG. Jeg bor i Randers, så en times tog tur hver vej, var meget oveni en 37 timers arbejdsuge.
Efter et par dages overvejelser, tænkte jeg: hvorfor ikke... Jeg sprang på jobbet, togturen blev hurtigt en rutine og jeg fald til i Aalborg. Efter et halvt år som salgsassistent, sagde min daværende chef op, og jeg fik fantastisk nok tilbud jobbet som butikschef. I dag arbejder jeg så som butikschef i Modström Aalborg. Min hverdag er fuld af udfordringer, og jeg nyder at jeg kan drage nytte og min store passion: mode, til hverdag. Jeg vil forsøge at drage al min "modeviden" over på bloggen, og fremadrettet holde jer opdateret med nye styles, tendenser og outfits. Glæder mig! Ciao



DSB, my best friend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar