FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

30. dec. 2012

TØJKRISE!

Hej piger.. Denne gang har jeg brug for jeres hjælp! Jeg er i tøjkrise!! Jeg har valget imellem disse fire kjoler til nytårsfesten hos mig selv i morgen, men jeg kan ikke vælge! Det er ikke let for jer at bedømme dem ud fra billederne, da kjolerne helst skal ses på. Beklager kvaliteten ikke er helt i top. Giv mig jeres vurdering :-) På forhånd mange mange tak...


#1
Denne kjole er fra Malene Birger. Jeg er vild med kjole længden og at den er med ærmer - hvilket også passer bedst til årstiden. Printet er sejt og anderledes!
#2

Endnu en Malene Birger kjole. Sort kjole med flot snit og fine detaljer. Helt perfekt med en stor halskæde, til lige at give den prikken over i'et.
#3

Baum und pferdgarten har dette år lavet nogen super fine men enkle kjoler, og da jeg i dag var i Loftet kunne jeg heller ikke slippe tankerne fra denne - blev derfor nød til at købe den med hjem. Farven er fantastisk, særligt til lyst hår. Derudover har den en super fin udskæring.


#4

Denne kjole er fra Rope. Kjolen er enkel og en smule almindelig, hvilket gør mulighederne for brug af accessories sjove. Kjolen har en super fed længde - den går lige ned over knæet, også er den lidt længere foran end bagpå. Metervaren er en sjov blanding mellem shiny og leather look.



Jeg håber i kan hjælpe mig frem til en konklusion
- glæder mig til at vise jer valget i morgen... 
TAK!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar