FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

29. mar. 2013

Traveling... Wuhuu

Grundet min "ikke tilstedeværelse" her på bloggen, har jeg slet ikke fået fortalt om min rejse... 

Jeg er lige nu på Filippinerne med min veninde, Anne.
Vi ligger ferien ud med to dage i Manila.. Første dag gik på en lille tur i byen, men da alt har lukket pga. Påsken, fik vi i stedet sovet vores jetlag væk på vores fine hotelværelse. I dag tog vi på trekking tur, hvor vi gik 8 km. opad vulkanen Taal - vild hård, men wow en udsigt da vi kom til tops! Derudover spiste vi lækker middag på Villa Amparo Resort, som ligger hvor vi blev sat af båden fra vores trekking tur... Filippinerne er de rareste og gladeste mennesker! Jeg er så positiv over den behandling, vi indtil nu har fået..

I morgen flyver vi til Palawan, en ø som er kendt for lækre resorts og stand - jeg glæder mig sindssygt! Jeg trænger så meget til sol og afslapning..

Er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har mulighed for at komme på nettet når vi kommer ud på øen, men jeg vil huske jer, så snart jeg får muligheden for at komme på.

FØLG MIG PÅ INSTAGRAM: trinedamborg
-her bliver ofte slået billeder op :-)




2 kommentarer:

  1. Flotte billeder! Hvem rejser i med? Altså har i fået nogen til at planlægge turen for jer eller hvordan :)

    SvarSlet
  2. Hej Maria Mostrup,

    Tak for din besked... Har fået taget så mange smukke billeder på vores tur, som jeg lover at lave et fint indlæg med, når jeg rammer dansk jord igen. Der desværre problemer med blogspot hernede..

    Vi rejser selv... Alt hvad vi fortager os er selv planlagt. Vi er på Filippinerne nu, hvorefter vi besøger Thailand (primært øerne) Har du brug for råd, eller er der andre spørgsmål jeg kan besvare, så må du endelig sige til;-)

    /Trine

    SvarSlet