FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

8. jan. 2013

Shiny new nails


I søndags, var jeg igen forbi min skønne negleteknikker colourcat, som igen fik mine negle til at stråle.. Hun forstår virkelig at få en til at føle sig lækker, ved at sætte prikken over i'et med smukke og vedligeholdte negle... Denne gang fik hun mikset en bronze-shiny farve, som i mine øjne sidder lige i skabet. Har lyst til at anbefale hende til hende verden!!!






Julegave fra Alessandro



Som en overraskelse fik jeg denne luksuriøse håndcreme - DREAM CREAM af Alessandro i julegave. Håndcremen indeholder guld nanopartikler, malachit og diamant støv i kombination med antiaging ingredienser, der får huden til at se fantastisk blød ud. En helt vidunderlig blød og velduftende håndcreme, som oveni købet har en smuk emballage fyldt med diamanter - føler mig helt som en prinsesse. Kan allerede fornemme at denne bliver min nye yndlings håndcreme!


The future belongs to those who believe
In the beauty of their dreams.

(Elanor Roosevelt)


Find denne uimodståelige og luksuriøse håndcreme her samt deres andre lækre produkter her:



FØLG COLOURCAT PÅ INSTAGRAM @Colourcatnails


Ingen kommentarer:

Send en kommentar