FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

3. okt. 2012

Tirsdag 2.10.12

Min tirsdag
Efter arbejde fra 09-19, stod den på 10 km. løb Sammen med Camilla. Vores løb går stadigvæk super godt, på trods af at ti kilometer for mig stadigvæk er hårdt at komme igennem.. Heldigvis er det ikke længere den dårlige form der spiller ind, nærmere de ømme led og muskler... Av av, min krop gør ondt i dag! De skal nok også nå at komme med! Jeg giver i hvert fald ikke op!!

Efter en lang men fremragende løbetur, tog jeg hjem til min veninde Anne, som havde lavet min livret - SUSHI!! Helt seriøst, jeg har aldrig fået så god Sushi, og jeg har altså fået en del Sushi igennem årene. Hun har lovet at hun en dag vil lære mig hvordan man gør, det skulle vist være let og billigt, så det vil jeg se frem til...

Den lækre Sushi med krabbe. MUMS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar