FOLLOW ME!!

Follow on Bloglovin

28. jun. 2012

TIDENS MUSTHAVES

I går nævnte jeg at jeg senere på dagen ville komme med tiden absolutte musthaves. Jeg blev i går forhindret, så her kommer mine bud på 10 absolutte musthaves:


#1
En lys blazer lysner ethvert outfit op, og fuldender det perfekte sommerlook.
Blazer fra Zara.


#2
Maxi dress - Endnu en sæson hvor maxi kjolerne slår rekort, hvilket jeg sagtens kan forstå. Der er da ikke noget lækre end at rende rundt i en lun sommerdag. Denne Kjole er fra Just Female til 500,-



#3
Beklager det utydelige billede, men denne taske måtte simpelthen med. Farvede clutch (gerne neon) Købte denne taske til kun 59,- i Gina tricot. Kan købes her.



#5
Under-knee skirt i chiffon. Denne fra Ebay er super fed og fåes i mange farver. Findes her.


  #6
Et par glitter sko. Har selv lige bestilt disse fra Ebay, og kan ikke vente til de kommer. Skoen som ses på billedet kan du finde her.



#7
Plateau sko - fåes i mange modeller - sandaler, ballerinaer, lukkede sko og som støvle. Generalt er plateau skoen bare skide lækker, både at se på og bedst af alt også at gå i. Skoen på billedet fåes i Monki til 280,-



#8
Neglelak i vilde farver. Jeg har selv tusindevis af neglelak i alverdens farver, farvede negle er lækre til en brun sommerglød.



#9
Stråhat - den ultimative sommerhat, også super fed i andre modellen Hatten på billedet er fra Asos og kan findes her :-)



 
#10
Pastelfarvede capri bukser. Denne model - Von fra Modström er helt fantastisk. Pris: 500,- men pt på tilbud i Modström til: 350,-






 


//Jeg håber i kunne bruge mine bud på tidens musthaves :-)
Hav en helt fantastisk dag!!


 

Fremover vil jeg hver mandag komme med mit bud på ugens absolutte musthave!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar